De multe ori, nouă, femeilor, ne este greu să ne dăm seama de tot ceea ce avem bun pentru noi însene și pentru ceilalți. De asemenea, este posibil să fii preocupată de cum îți vine îmbrăcămintea în perioada verii sau cum îți va sta cu costumul de baie în acest an. Ca femei, des ne simțim presate de a găsi cea mai potrivită îmbrăcăminte pentru noi, pentru că în felul acesta și ceilalți o vor face. Însă această presiune constantă te poate face să te simți rău cu tine însăți. Imaginea ta zice mult despre tine sau e doar percepția ta?

Este necesar să nu mai fii obsedată de un corp perfect, pentru a nu-ți distruge stima de sine, iar felul în care te vezi să se transforme din unul negativ în unul pozitiv. Trebuie să începi să-ți schimbi imaginea corporală negativă și să te simți mai bine cu tine însăți. 

Fii calmă și răbdătoare

Graba întotdeauna strică și, dacă vrei să te simți bine trebuie să fii calmă. Trebuie să fii amabilă cu tine însuți și să te tratezi precum ai fi cea mai bună prietenă a ta sau o rudă. Pentru a reuși acest lucru trebuie să întrerupi orice comunicare negativă cu tine însăți. Dacă gândești negativ de fiecare dată când te uiți în oglindă, este un motiv suficient pentru a opri acele gânduri.

traieste fericita

Uită de dietele minune

Uită de dietele minune pentru totdeauna, sunt temporare și nu sunt atât de benefice precum crezi. Dacă nu ești mulțumită de corpul tău, trebuie să faci ceva în acest sens. Schimbă-ți stilul de viață: mănâncă mai sănătos și mai bine, dacă e posibil fă niște exerciții. Dacă ai timp plimbă-te în fiecare zi. Trebuie să-ți iei un angajament față de tine însăți, pentru a schimba alimentația și modalitatea de mișcare. Trebui să fii constantă până îți îndeplinești obiectivele. Nu trebuie să te împiedice nimic.

exercitii fizice imagine pozitiva

Acceptă-ți corpul

Trebuie să-ți accepți corpul, pentru a accepta cine ești și pentru a nu aștepta acest lucru din partea celorlalți. Poate ai picioarele prea lungi sau prea scurte, poate ai pieptul mare sau mic. Poate ai născut și ai burta lăsată sau plină de striații. Acceptă-ți corpul și nu te mai gândi la acele zone ale corpului care nu-ți plac. Începe să-ți apreciezi mai multe zonele corpului care îți plac.

renuntare dieta miraculoasa

Gândește pe termen lung

Trebuie să fii realistă și să-ți stabilește obiective sănătoase, pentru a reuși să le îndeplinești fără a fi frustrată pe parcurs. Obiectivele sănătoase sunt obiective realiste. Nu îți stabili un obiectiv, pentru a pierde prea mult timp într-o perioadă scurtă. Este mai bine să-i stabilești un obiectiv realist. De exemplu, să alergi doi kilometri într-un timp determinat, să mănânci sănătos sau mai puține calorii pe zi, să mânănci mai multe fructe și legume, etc.

Dacă îți stabilești obiective sănătoase și realiste, vei putea începe să-ți schimbi obiceiurile zilnice și puțin câte puțin, vei începe să-ți schimbi imaginea corporală negativă. Vei începe să ai o imagine mai realistă și pozitivă atât pentru corpul tău, cât pentru persoana ta.