Exemple de vitamine bune pentru păr

Vreți să știți care sunt cele mai bune vitamine penru păr? Astăzi vă voi vorbi despre o serie de vitamine bune pentru podoaba noastră capilară. Bineînțeles, vitaminele sunt esențiale pentru corpul nostru și pentru funcționarea corectă a sa. Acest lucru se va reflecta în exterior, evidențiind frumusețe și tinerețe. 

De aceea vitaminele pentru păr sunt perfecte și necesare pentru a putea să ne bucurăm de un păr frumos și sănătos. Toate vrem un păr frumos, strălucitor și cu un volum perfect. Ei bine, cu următoarele vitamine despre care vă voi vorbi, vom face pașii de bază în îndeplinirea dorinței noastre.

Care sunt cele mai bune vitamin pentru păr?

Acid folic: Acidul folic, de asemenea, este cunoscut ca vitamin B9. Această vitamină protejează celulele și este recomandată femeilor la vârste fertile. Îmbunătățind funcționarea celulelor, părul nostru va crește mai puternic. O cantitate de 400 de micrograme va fi mai mult decât suficientă. Putem găsi această vitamină în alimente precum spanac, linte sau conopidă. În plus , pâinea din făină integrală, avocado sau căpșunile , de asemenea, conțin această vitamină. În cele din urmă , sardinele și pieptul de pui conțin o doză mare de acid folic.

alimente cu acid folic

Vitamina C: Fără îndoială, știm că este una dintre vitaminele necesare pentru corp. Este antioxidant și ajută părul să crească și să nu se rupă sau să devină fragil rapid. Această vitamină se poate găsi în portocale sau lămâi, precum și în kiwi. Ardeii verzi, pepenele galben și broccoli, de asemenea, conțin vitamina C. Fructul numit acerola, deși este greu de găsit, are o doză mare de vitamin C. La fel se întâmplă cu guava. Coacăzul negru are de patru ori mai multă vitamina C decât o portocală.

Assorted fruit on white background

Assorted fruit on white background

Vitamina E: Vitamina E este perfectă contra degenerării musculare. Astfel, părul nostru va fi mai tânăr ca niciodată. Așa că, trebuia să se afle printre vitaminele noastre principale. Se poate găsi în alimente precum semințele de floarea soarelui, migdale, arahide și desigur, fistic.

vitamina e

Vitamina A: Este una dintre principalele vitamine de care trebuie ținut cont. Există alimente care au această vitamină în cantități mai mult decât recomandate. Fiind antioxidant, va preveni căderea părului. Ouăle, sparanghelul, pepenele galben și morcovii conțin această vitamină. Consumând astfel de alimente părul nostru va deveni mai puternic. În carnea de pui și de curcan, precum și în ficat se găsește vitamina A.

vitamina a

Vitamina B12: Pune metabolismul în mișcare și este esențială pentru organism. Lactatele, precum și somonul și sardinele, sau crustaceele și fructele de mare, de asemenea, trebuie integrate în dieta noastră.

vitamina b12

Dieta cea mai echilibrată

După ce am văzut care sunt cele mai necesare vitamine pentru păr, trebuie să vedem cum le putem integra. Fără îndoială, cel mai bine este să optăm pentru o dietă echilibrată. După cum am spus, aceste vitamine sunt conținute de fructe, legume, pește sau carne. Așa că, trebuie să consumăm câte puțin din fiecare. Trebuie să bem multă apă, și să evităm băuturile carbogazoase și zaharurile. Mineralele precum fier, de asemenea, sunt necesare pentru părul nostru.

Pe lângă alimentație, întotdeauna trebuie să evităm să folosim plăcile și uscătoarele, să nu abuzăm de vopsea sau de meșe. Astfel, vom avea un păr așa cum ne dorim. Îngrijirea părului nu începe doar din exterior, ea începe și din interior. Urmați o dietă echilibrată?

 

Related articles
0 Comments

No Comments Yet!

You can be first tocomment this post!

Leave a Comment

Inline
Inline